Uncategorized

  • Åben Rådgivning i Anemonen er aflyst på torsdag

    Da vi er på seminar, er den åbne rådgivning aflyst på torsdag d.31.januar. Du er altid velkommen til at kontakte beboerkonsulent Bente Kjær på tlf.: 23 38 93 69 og lave en aftale. Jobcentret og Retshjælpen holder ikke lukket, og kan træffes mellem kl.14-17.

  • På mandag kl. 16.00 er der igen Klub Mand

    På mandag kl. 16.00 er der igen Klub Mand

    En gruppe initiativrige mænd starter Klub Mand op igen. Alle mænd fra de Aktive Boligområder bydes indenfor til en snak, kaffe og billard på mandag fra kl. 16.00. Deltagerne er selv med til at forme indholdet og planlægge aktiviteter, men støttes selvfølgelig godt op af beboerkonsulenten.

  • Beboercafé med “Pizza og Job”

    Beboercafé med “Pizza og Job”

    Mød os til en beboercafé nær dig. Vi er på 3 forskellige adresser og datoer i de Aktive Boligområder i de kommende to måneder – hver gang kl. 17.00- 19.00. Mød ungevejleder Gert og Laila fra jobcentret – og selvfølgelig beboerkonsulenterne. Husk tilmelding – så er der gratis pizza!

  • Så er der juleferie

    Så er der juleferie

    Alle os i de Aktive Boligområder ønsker jer en dejlig juleferie! Det er tid til tykke sokker og en kop te. I uge 2 er alle medarbejdere tilbage igen og der er træffetider som normalt fra d. 8. januar. Allerede fra d. 2. januar kan du kontakte beboerkonsulent Signe Pejstrup på telefon 2331 8866…

  • Nytårskur i Mentornetværk Svendborg

    Det nye år starter med et socialt arrangement i Mentornetværk Svendborg. Alle mentees, mentorer og samarbejdspartnere er inviteret til en uformel nytårskur. Der vil være lidt at spise og drikke, og selvfølgelig en masse søde mennesker. Det er tirsdag den 15. januar 2019 kl. 17.00-19.00 på Bregnegårdshaven 7, 5700 Svendborg, Danmark. ‘Deltag’ på Facebook og…

  • Åben Rådgivning er aflyst i dag

    På grund af møder, er den åbne rådgivning i Skovparken aflyst. Du er altid velkommen til at kontakte beboerkonsulent Bente Kjær på tlf.:23 38 93 69

  • Naboskab i Munkevænget

    Naboskab i Munkevænget

    I seniorboligerne i Munkevænget 1 har de nogle helt særlige naboer. En lille gruppe kvinder i nørkleklubben laver nemlig juledekorationer til de ældre i seniorboligerne, som kvinderne selv deler rundt til hver enkelt i december måned. I 3-4 år i træk har nørkleklubben holdt til i fælleslokalet under Munkevænget 5-7 og i al den…

  • Julefesterne er i gang

    Julefesterne er i gang

    I Jægermarken/Toftemarkens fælleshus blev der holdt fælles julefest mellem de to afdelinger i sidste uge. Som til enhver god julefrokost var der rigeligt med mad, snakke og quiz og konkurrence. To og to skulle pakke en gave ind med hænderne bundet sammen – og dermed understrege det gode naboskab mellem de to afdelinger. 

  • Vellykket kvindebazar

    Vellykket kvindebazar

    Søndag den 18. november var der igen Kvindebazar i Skovparken arrangeret af Bydelsmødrene. Fyns Amts Avis var også med    

  • Julestue i Skovparken

    Julestue i Skovparken

    Igen i år byder Kreativt Værksted på julehygge for store og små. Det foregår søndag d.25.november fra kl.10-16. Hvis du har lyst til at deltage i jule-udstillingen, så kontakt Karina og hør mere 🙂